Με την δύναμη της Ελλάδας....

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Μελαγχολία...

δεν ξέρω τον λόγο.
την βλέπω γύρω μου.
μου βγαίνει και μένα αυθόρμητα.
σαν να μην μπήκε καλά η χρονιά.
σαν να είμαστε όλοι επηρεασμένοι από όσα άφησε πίσω της η χρονιά που έφυγε.
ένα μουδιασμα στις κινήσεις των ανθρώπων.
σαν να μην βλέπω κάποιον να χαμογελάει.
σαν να περιμένουν όλοι τους κάτι.
το διαβάζω στα κείμενα.
το ακούω στα τραγούδια.
το διακρίνω στις κουβέντες.
το νοιώθω στούς γύρω μου.
δεν ήξερα τι να γράψω.
ένοιωσα κενός.
ίσως κενή και η ανάρτηση.
ακούω για αλλαγές που έρχονται.
αρχίζω να τις βιώνω κι εγώ.
δεν περίμενα ποτέ πως στην αρχή της η χρονιά θα αλλάξει τόσα...

να φταίει το ότι έδωσε ευχές για την νέα χρονιά ο ακατανόμαστος;
ή η κρίση που τοσο καιρό ερχόταν άρχισε πλέον να επηρεάζει την καθημερινότητα μας;
ή μήπως τελικά πράγματι μας ψεκάζουν με κάτι αδιευκρίνηστο;
να είναι απλώς τα αποτελέσματα του περιβόητου "κλίματος των ημερών";
ή να είναι απλώς η ιδέα μου;

μήπως δεν είμαι καλά γιατρέ μου;

θα περάσει....το ξέρω.
εύχομαι σύντομα.
καλή εβδομάδα.

21 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

και τι μας βάζουν σε αυτά που πίνουμε. ουφ ευτυχώς. νόμιζα ότι ήμουν μόνος. χαμόγελο. λούζεστε ακόμα από το φεγγάρι εκεί πάνω; κοίτα το. και πες του και μία καλησπέρα. από τα μπρρρρ. :) ζεστές αγκαλιές. με χαμόγελο. και μελαγχολική αισιοδοξία.

tovenito είπε...

λες να φταίει η μητσοτακίλα; λολ!
όλα χρειάζονται. και η μελαγχολία. πάντα φοβόμαστε τα δυσάρεστα συναισθήματα. αλλά είναι και αυτά μέσα στη ζωή. για να μην πω κυρίως αυτά. υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι ο απαισιόδοξος είναι ο καλά πληροφορημένος αισιόδοξος.
αλλά για να το κάνεις θέμα μέχρι κι εσύ που είσαι η επιτομή της θετικής ενέργειας κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της δανιμαρκίας.
να στρίψω τσιγάρο; να ανοίξω κρασί; τι; πάμε μια βόλτα στο φεγγάρι;

HaLiaS είπε...

βασίλη μάλλον δεν είσαι μόνος.
αλλά ελπίζω να μην είμαστε και μόνοι τώρα που θα χαμογελάσω κι εγώ.
καλά αυτά που πίνουμε είναι πονεμένη ιστορία...:)
το φεγγάρι...-μισό πάω να δω-
...
...
...
...
μας λούζει ακόμη, μα πλέον το σκηνικό εμπλουτίζεται από αραιά νέφωση που παιχνιδίζει με το φεγγαρόφως.
του είπα και την καλησπέρα σου.
του παρήγγειλα να σου στείλει και μια ζεστή αγκαλιά από τα βόρεια για τις μπρρρρ στιγμές.


τοβενίτο σσσσσς μην αναφέρεις τέτοια ονόματα γιατί δεν μας βλέπω καλά!
ίσως να φταίει κι ένας πονόδοντος που με ταλαιπωρεί, ελπίζω αύριο που θα επισκεφτώ τον οδοντογιατρό να χαμογελάσω κατιτίς παραπάνω.
χρειάζεται και η μελαγχολία...μα με μέτρο κι αυτή!:) ένοιωσα σήμερα σαν να χάθηκε ο έλεγχος. ήμουν το απόγευμα έξω για καφεδάκι και κρασάκι και κάτι σαν να έλειπε από γύρω μου, από τους γύρω μου. σφιγμένα πρόσωπα. σαν να γυρνούσαμε ταινία με πρωταγωνιστές ρομποτάκια ανέκφραστα και χωρίς συναίσθημα. περιέργη εικόνα.
δεν είναι ότι φοβήθηκα.
παραξενέυτηκα. ίσως και να τρόμαξα πρόσκαιρα.
συνεχίζω να είμαι αισιόδοξος.
προβληματισμένος αισιόδοξος! :)
θα την ξεσκεπάσουμε την σαπίλα στο βασίλειο της δανιμαρκίας.
που θα πάει; στο χέρι της είναι;

το στριψα το τσιγάρο. έβαλα και μια γουλιά κρασί στο ποτήρι.
έτοιμοι για την βόλτα;

σας ευχαριστώ.
να είστε καλά.
καλό ξημέρωμα δευτέρας.
καλή εβδομάδα.

Σταλαγματιά είπε...

Θα περάσει θα δεις,
όλα περνάνε κάποτε.
Αλλά εσύ δεν θέλω να πεις ξανά πως δεν είσαι καλά.
Το δικό σου χαμόγελο φώτιζε όλους εμάς,
θυμάσαι;
Πάντα μιλούσες για χαμόγελα,
που είναι τώρα,
το έκρυψες;
Γιατί δεν θέλω να ακούσω πως το έχασες.
Κι αν αργήσεις να το βρεις θα σου στείλω το δικό μου!!
:)))
Γλυκό ξημέρωμα μικρέ πρίγκιπα !

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη Καλημέρα και φωτεινή εβδομάδα...

Ναι ναι... έτσι είναι... το κλίμα των ημέρων... μη σε παίρνει όμως από κάτω βρε... ευελιξία πρώτα από όλα και καλή διάθεση.

"Το ευέλικτο δέντρο που η θύελλα και ο άνεμος θα το λυγίζει ώστε να φιλήσει το χώμα, θα ξανασηκωθεί μετά το πέρας τη καταιγίδας ορθό κάτω από τον ήλιο"

Να 'σαι καλά τα λέμε

Είδωλο είπε...

Αρχιδια ξεκινησε η χρονια
να ξερες ποσο σε καταλαβαινω.

ProFyLaKtiKo είπε...

η μελαγχολία νομίζω πως είναι συνυφασμένη με την ύπαρξή μας. κάποιοι άνθρωποι την έχουμε μέσα μας και τη γουστάρουμε. δεν ξέρω αν είσαι σε αυτούς, αλλά αν δεν μπορείς να την κουμαντάρεις, πρέπει να κάνεις τα πάντα για να την διώξεις...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Εφυγε άσχημα ο παλιός χρόνος, μα και ο νέος δε μπήκε με καλές προύποθέσεις.

΄Ολοι φταίμε....
`Των εντυπώσεων και των παρελάσεων είμαστε δυστυχώς...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

mahler76 είπε...

η χρονιά όντως δεν μπήκε καλά και τα μηνύματα δεν είναι καλά για το μέλλον, όμως θα το παλέψουμε σε όλα τα επίπεδα.

Όσο για τις ευχές του Ακατονόμαστου, έδωσε ευχές ο Νταλάρας για το νέο έτος?

Καλό σου βράδυ Σαλονικιέ μου.

Spacie είπε...

Στα χέρια μας είναι όλα
it's all good
stay positive :)

Κώστας είπε...

Κι εγώ τα ίδια είχα μέχρι πριν από λίγο καιρό... Μη χαλιέσαι.. Κάνε υπομονή...

HaLiaS είπε...

Anastasia μου περνάει, αν δεν πέρασε ήδη :-)
Σ ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου.
Δεν το κρύβω, δεν κρύβεται, απλά κάποιες στιγμές μελαγχολεί κι αυτό, επηρεάζεται από το κλίμα των γύρω.
Μα τώρα Χαμογελώ και σου στέλνω κι εσένα, το πιο γλυκό και φωτεινό χαμόγελο, ως ανταπόδοση γι αυτό που εσύ έστειλες.


συνOdiporε στο τέλος της βδομάδας η διάθεση είναι θετική. Σ ευχαριστώ για το μήνυμα σου. Ευέλικτα χαμόγελα παρέα με τα χρώματα του δειλινού.

αx-oyranακο μια μάντρα… θα μας κλάσει όμως αν νομίζει πως θα της κάνουμε την χάρη. Ελπίζω ένα χαμόγελο να φτάσει κι εκεί, στα αττικά χώματα.
Ο ουρανός είναι παντού ίδιος, απόλαυσε τα χρώματα αυτής της ώρας.

ProFyLaKtiKo τελικά όλα χρειάζονται…την γουστάρω όταν με πιάνει, μα προσπαθώ –όχι πάντα πετυχημένα- να την κρατώ μέσα μου, κρυμμένη. Είναι ωραίο να μελαγχολούμε, μα είναι ακόμη πιο ωραίο να αισιοδοξούμε και να χαμογελάμε. Με τα απλά, τα μικρά, τα καθημερινά. Σ ευχαριστώ για το μήνυμα.
Ελπίζω να γουστάρεις και το χαμόγελο που στέλνω. Πέρασε ένα κοπάδι πάπιες πριν από πάνω…ταξιδεύοντας προς τα κάτω, αν τα δεις ίσως θυμηθούν να στο αφήσουν.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ στην προσπάθεια για να κάνουμε το βήμα παραπάνω όλοι έχουμε τον ρόλο μας, την ευθύνη μας. Σηκώνω το ποτήρι με το κρασί της λήθης και πίνω Στην ανατροπή του κλίματος. σας στέλνω χαμόγελα και θετικές σκέψεις για όλη τη γλαρο-οικογένεια.

Mahlerάκο θα το προσπαθήσουμε, να ανατραπεί το κλιμα, να φτιάξουμε θετικά τα μηνύματα, ο καθένας από κει που μπορεί, με τον τρόπο που μπορεί. Κι αν αποτύχουμε τουλάχιστον να κερδίσουμε από την προσπάθεια κι από την ελπίδα, πως τίποτα δεν πάει χαμένο.
Ωστόσο για να είμαι ειλικρινής τον εκ πανούση ακατανόμαστο δεν τον άκουσα να δίνει ευχές για τον νέο έτο!
:) τα χαμόγελα που έστειλα πριν ισχύουν και για σας.

spacie για να είμαστε ειλικρινείς δεν είναι all all good, μα θετική σκέψη πάνω από όλα. Χαμογελαστές καλησπέρες από μια θεσσαλονίκη προκλητική για φωτογράφιση. :)

Κώστακη δεν χαλιέμαι φίλε, δεν το αφήνω και δεν κάνω σε κανέναν τη χάρη. Να σαι καλά….κι από υπομονή γαϊδουρινή! :)

Καλό απόγευμα παρασκευής και ένα όμορφο σαββατοκύριακο σε όλους μας.

mahler76 είπε...

εγώ λέω αυτόν ακατονόμαστο γιαυτο έκανα το αστείο. Τα χαμόγελα επιστρέφονται με προσαύξηση :)

HaLiaS είπε...

hehe! ok Λοιπόν...σημειώνω στο χαλιολέξικό μου
νταλάρας: κατά mahler και πανούση ακατανόμαστος.

:)) αποδεκτή η προσαύξηση. over!

mahler76 είπε...

Ακατονόμαστος Α, για την ακρίβεια. Διότι υπάρχει και ο Ακατονόμαστος Β ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.

Dr_MAD είπε...

ο Χατζηγιάννης είναι όντως Ακατανόμαστος εδώ στην Αθήνα! Κι εγώ έπαθα σοκ με το που το έμαθα

*μάλλον φταίει κάτι που είχα διαβάσει κάπου. πήγαινε κάπως έτσι "μου λείπουν εκείνα τα μικρά πράγματα που δεν έχω και που δεν προσπάθησα ποτέ να έχω, κοιτώντας μόνο τα μεγάλα"

HaLiaS είπε...

madάκο....πολιτικογραφήθηκες χαμουτζής κι εσύ?:)))

έχει πει αρκετά κι ο μιχαλάκης...κι όταν καβαλικέψεις το άτιμο το καλάμι είναι δύσκολο να κατέβεις...
μα συνήθως οι πτώσεις είναι οδυνηρές.

καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα, σε όλους:))

Hfaistiwnas είπε...

Μετά τις γιορτές έρχεται συνήθως ένα κύμα μελαγχολίας, είναι περαστικό όμως! Να δεις γρήγορα θα σου φύγει!
Οι αλλαγές ελπίζω να είναι καλές όλη τη χρονιά..

fritz είπε...

Και η μελαγχολία είναι ανθρώπινο συναίσθημα και τη βιώνουμε κάποιες φορές στη ζωή μας. Δεν μένουμε όμως σε αυτήν, συνεχίζουμε τις προσπάθειες για να καταφέρουμε ό,τι κάνει την καρδιά μας να χτυπάει δυνατά.

SDRyche είπε...

Μήπως έχει περάσει λίγος καιρός και πρέπει να κάνεις μια καινούρια ανάρτηση για να το σιγουρέψουμε ότι πέρασε; Άντε, άντε γιατί πρέπει από κάπου να "φορτιζόμαστε" κι εμείς όταν έχουμε χρόνο!
Τη ζεστή μου καλησπέρα φίλε μου!

the_g(reat)ay_expectations είπε...

τι να πω και γω που έγινα 27!!!

Ζω...

Ζω...
Θεσσαλονίκη (photo by Tovene592)