Με την δύναμη της Ελλάδας....

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Να Χαμογελάς...

Δεν μπορώ τους ανθρώπους που μιζεριάζουν και δεν χαμογελούν.

Ξυπνάμε το πρωί...Ας δοκιμάσουμε μια μέρα, αντί να βρίσουμε και να ξαναπέσουμε στην παγίδα της κας Ρουτίνας, ας κάνουμε μια θετική σκέψη, ας χαμογελάσουμε κοιτώντας τον ήλιο, ή έστω τα σύννεφα, στον ουρανό.

Ας μοιράσουμε καλήμερες στο δρόμο κι ας πάρουμε ως απάντηση ακόμη και την σιωπή των άλλων.
Μια, Δυο, Τρεις θα πούνε κι αυτοί καλημέρα.

Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος μας αν προσπαθούσαμε όλοι να βλέπουμε τη ζωή με αισιοδοξία.

Δεν μ'αρέσει να γράφω απλώς για να προσθέσω ακόμη μία ανάρτηση.

Δεν θα ήθελα να γίνω γραφικός κάποια μέρα κι ακόμη χειρότερα να μην έχω τίποτα να πω.

Σκέψεις αποτυπώνω, οτιδήποτε με θυμώσει, με συγκινήσει, με χαροποιήσει.

Με στεναχώρησε η μιζέρια του δημοσίου υπαλλήλου στην υπηρεσία που επισκέφθηκα σήμερα το πρωί.

Μα μια καλήμερα και λίγη ευγένεια ποιον μπορεί να βλάψει;

Ένοιωσα την ανάγκη να μοιράστω με όσους τύχει να διαβάσουν αυτές τις αράδες ένα χαμόγελο, μια σκέψη θετική.

Σε μια ζωή που μας έχουν επιβάλει τη μαυρίλα ως το σύνηθες, που απομακρυνθήκαμε απο τους ανθρώπους, που γίναμε παρτάκηδες στο κυνήγι του χρήματος και της "προσωπικής ευτυχίας", έχουμε ανάγκη από χρώμα, από οξυγόνο, από ανθρωπιά, από χαμόγελα.


συγχωρέστε με αν υπερβάλω....

ευτυχώς δεν καταπάτησα τον χώρο κάποιου άλλου.


Χαμόγελα παντού.
(το σύνθημα μου για τον χειμώνα που έρχεται.)


ας προσπάθησουμε να προσθέσουμε χρώμα στη ζωή μας.


ας προσπαθήσουμε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο.


ας ξεκινήσουμε από τα παιδιά, ας καταφέρουμε να κάνουμε τα παιδιά να χαμογελούν και να μεταδίδουν την χαρά στους γύρω τους.

9 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

να χαμογελάς. και να γελάς. ακόμα και όταν στιγμές μοιάζει να μην υπάρχουν οι λόγοι. κάποτε θα υπάρξουν. οι πραγματικοί.
χαμογελαστή καλημέρα!

tovenito είπε...

δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι αυτό. όση καλή διάθεση και να έχεις όταν ο άλλος δεν ανταποκρίνεται έστω και στο χαμόγελο μετά δεν το κουράζεις και πολύ.φωνή βοώντος
ακόμη κι εμείς οι ίδιοι δεν έχουμε όρεξη ούτε για καλημέρα, όταν είμαστε τόσο απορροφημένοι στα δικά μας προβλήματα. και πόσες φορές νευριάζω όταν μου ανοίγουν συζήτηση ενώ δεν έχω όρεξη.
σήμερα πάντως έφυγε επιτέλους η μουντάδα! εγώ χαμογελώ

SDRyche είπε...

Ένα χαμόγελο λοιπόν. Πόσο εύκολο ακούγεται και πόσο δύσκολα μπορεί να πραγματοποιηθεί ορισμένες φορές. Και δε μιλάω για τους μίζερους. Αυτοί δε θα καταφέρουν να χαμογελάσουν. Μιλάω για τους άλλους. Γι' αυτούς που θέλουν αλλά κάτι υπάρχει που τους κρατάει. Κάτι που τους κόβει την όρεξη γι' αυτή τη μικρή, απλή κι ανέξοδη πράξη. Για να φύγει αυτό το κάτι χρειάζεται δύναμη. Για να έχεις δύναμη χρειάζεται κουράγιο. Και για να μαζευτεί το κουράγιο χρειάζεται χρόνος.

Σε καμία περίπτωση δε νομίζω ότι υπερβάλεις. Απλά καμιά φορά το προφανές κρύβει πολλά από πίσω του.

brainwaves είπε...

Χαμόγελο...

Το πιο σημαντικό δώρο που μπορούμε να προσφέρουμε.

Χωρίς να μας κοστίσει...

Αντίθετα. Όταν χαμογελούμε έχουμε απολαβές και εμείς. Γεμίζουμε θετική ενέργεια τους γύρω μας. Η ενέργεια αυτή πάλι σε μας θα επιστρέψει. Η θετική ανατροφοδότηση που λέγαμε...

Σπάνια θα με δει κάποιος χωρίς να χαμογελώ...

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πώς το χαμόγελο αλλάζει τη διάθεση του κακόκεφου υπαλλήλου και σε εξυπηρετεί με όρεξη. Πώς κάνει έναν μπέμπη να χαμογελάσει και να κουνήσει τα ποδαράκια στον αέρα! Όλα τα ξέρουν τα παιδιά...

Στη δέσμη, η καθηγήτρια με έλεγε "το παιδί με την αγκύλωση". Πολύ μου άρεσε...

Εγώ halias θα χαμογελάω...

Σ' ευχαριστούμε για το μήνυμα.

Χαμογελαστές καλησπέρες από Αθήνα!

HaLiaS είπε...

b|a|s|n\i/a την πιο χαμογελαστή μου καλησπέρα. το κάνω -ή τουλάχιστον προσπαθώ σκληρά- να χαμογελώ ακόμη κι όταν δεν υπάρχει λόγος...αν και σχεδόν πάντα κάτι υπάρχει, ακόμη και κάτι πολυ απλό, ασήμαντο. Το ίδιο εύχομαι και δια υμάς.

tovene ειλικρινά ούτε εγώ ξέρω πόσο ρεαλιστής είμαι. Αλλά ξέρεις κάτι; δεν με πολυ-νοιάζει κιόλας. άλλωστε τι είναι πλέον ριαλ σήμερα? Εγώ το προσπαθώ στην καθημερινότητά μου,στις διαπροσωπικές μου σχέσεις και μέσα από τη δουλειά μου, να χαμογελώ και να μεταδίδω χαμόγελο. Ίσως να μην το πετυχαίνω πάντα, αλλά έστω και η προσπάθεια με ανταμοίβει.
Σου εύχομαι να μέινει μόνιμα το χαμόγελο και να μην ξανάρθει η μουντάδα. Α! Και προσπάθησε να λες Καλημέρα. Πάντα. Θα διαπιστώσεις πόσο ισχυρά διαδραστική είναι η λέξη.

SDRyche ας μην περιμένουμε τον χρόνο για να χαμογελάσουμε. Με ένα χαμόγελο ίσως ο χρόνος να φέρει πιο γρήγορα όλα τα υπόλοιπα. Δεν είναι πάντα εύκολο. Αλλά είναι σχεδόν πάντα εφικτό.

brainwaves -παιδί με την αγκύλωση- την πιο χαμογελαστή μου καλησπέρα για την πιο ζεστή και θετική ανατροφοδότηση...keep smiling!
σ 'ευχαριστώ.
σύντασσομαι απόλυτα με τα όσα υποστηρίζεις.
μην αλλάξεις ποτέ και για τίποτε.
αν και είμαι σίγουρος πως το ξέρεις καλά κι δεν πρόκειται να το κάνεις το γράψω δεν το γράψω εγώ.

Καλό Βράδυ σε όλους σας.
και για καληνύχτα...ας ρίξουμε ένα χαμόγελο!

brainwaves είπε...

Το ίδιο θα σε συμβούλευα κι εγώ Θεσαλλλονικιέ μου :-)))

Νά 'χεις ένα σιροπιαστό, μα πάνω απ' όλα χαμογελαστό βράδυ Τετάρτης!!

Είδωλο είπε...

και με το χαμογελο μπορεις να πεις τα χειροτερα πραγματα, ειναι αυτο που λενε σκοτωνει με το μπαμπακι.

Απο την στιγμη που "ζωγραφιζεται" δεν μπορεις να ξερεις εαν ειναι αληθινο

HaLiaS είπε...

Φιλε x-oyranoy, δεν μπορoύμε ποτέ να'μαστε σίγουροι αλλά νομίζω πως το ψεύτικο χαμόγελο αργά ή γρήγορα θα το καταλάβουμε.
Όσο για το οτι "με το χαμογελο μπορεις να πεις τα χειροτερα πραγματα", ούτε σ αυτό θα διαφωνήσω, αλλά δεν σκεφτόμουν ακριβώς αυτό όταν έλεγα να χαμογελάμε. Αν το θες λίγο διαφορετικά για μένα το χαμόγελο συνδυάζεται με την θετική σκέψη, κι όχι με τα "χειρότερα".

Φίλε πρωτευουσιάνε brainwaves θα δεχτώ με την σειρά μου την ανταπόδωση της προτροπής και θα ευχηθώ μια ταού κιοκτσού καληνύχτα, σε όλους σας!

Spacie είπε...

γιατί γελάει καλά όποιος γελάει πολύ

Ζω...

Ζω...
Θεσσαλονίκη (photo by Tovene592)