Με την δύναμη της Ελλάδας....

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Ψέμα...

...ήθελα μέρες να γράψω κάτι γι αυτό.

όλο το ανέβαλα.

με αφορμή την πρόσκληση του φίλου sdryche να προσπαθήσω να πως 6(+1) αλήθειες αποφάσισα να το συνδυάσω.

Είναι αλήθεια πως δεν συμμετέχω στα blogoπαίχνιδα, ήταν ψέμα πως δεν θα το κάνω ποτέ. (7-1)

Είναι αλήθεια πως έπρεπε πολλές φορές να αραδιάσω ένα τσουβάλι ψέματα για να καλύψω καταστάσεις και να καλυφθώ, είναι ψέμα πως δεν ένοιωσα άσχημα.

Είναι αλήθεια πως δεν έχω μισήσει ποτέ. Είναι ψέμα πως έχω ερωτευτεί.

Είναι αλήθεια πως αυτό που κάνω επαγγελματικά αυτή τη στιγμή μ αρέσει πολύ, το αγαπώ και δίνω όλες μου τις δυνάμεις να το κάνω όσο πιο σωστά μπορώ. Είναι ψέμα πως μ αρέσει κι αυτό που σπούδασα.

Είναι αλήθεια πως δεν έχω καθόλου καλή σχέση με τα χρήματα, δεν είμαι πλεονέκτης, δεν θέλω πολλά στη ζωή μου. Είναι ψέμα πως είμαι φτωχός ή ό,τι έχασα και τα λίγα.

Είναι αλήθεια πως χωρίς φίλους δεν θα μπορούσα να ζήσω. Είναι ψέμα πως δεν αντέχω την μοναξιά....(ή μήπως είναι και αλήθεια?) ;-)

Είναι αλήθεια πως τελικά αποδεικνύεται δύσκολο να βρω 7 αλήθειες για τον εαυτό μου. Είναι ψέμα πως δεν είμαι αληθινός.

......
αν καταφέρναμε να γίνουμε ειλικρινείς ίσως να διεκδικούσαμε κι έναν καλύτερο κόσμο.
έχω κουραστεί τους ανθρώπους που δεν έχουν να πουν τίποτα ουσιώδες και απλώς αναλώνονται σ'έναν φαύλο κύκλο ψέματος και κοροιδίας.
παιχνίδι καταντήσαμε τις ανθρώπινες σχέσεις...κερδίζει όποιος καταφέρει να δημιουργήσει τον πιο όμορφο μύθο...
από μικρούς μας ποτίζουν στην εξυπηρέτηση του "καλύτερα ένα ψέμα παρά μια μεγάλη αλήθεια που είναι δύσκολη"
από το πως γεννιούνται τα παιδιά μεχρί το πως πέθανε ο Διάκος, από το τι έγινε στην Εδέμ με τον Αδάμ και την Εύα μέχρι το τι είναι και τι είπε ο Θεός.
Μεγαλώνοντας γκρεμίστηκαν πολλά απόρθυτα φρούρια...ψεύτικα ορθομένα.
και συνεχίζουν να γκρεμίζονται... άνθρωποι και ιδέες.

Καλή μας ημέρα.
Είναι αλήθεια, είναι Πέμπτη 16 Οκτωβρίου.
είμαι ο halias και είμαι καλά!

16 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

αλήθειες, μη αλήθειες, πραγματικότητα, εικονική, αληθινή, φανταστική. τείνω να πιστέψω ότι αλήθειες του καθενός είναι αυτά που αισθάνεται. και η αλήθεια τους είναι αυτά που βλέπω. απτά. και ειλικρινά.

υγ δεν τον σουβλίσανε τον διάκο; δεν ξέρω άλλη εκδοχή...

brainwaves είπε...

Είναι αλήθεια ότι αφού δε σου αρέσει το αντικείμενο των σπουδών σου, αλλά η δουλειά σου σε γεμίζει είσαι άνθρωπος τυχερός!

Είναι αλήθεια ότι τα κατά συνθήκη ψέματα φέρνουν κι άλλα ψέματα... κι άλλα... κι άλλα... και γεμίζει το τσουβάλι που λες. Κι άντε μετά να το αδειάσεις...

Είναι αλήθεια ότι δε σου αρέσουν τα blogoπαίχνιδα κι όμως έπαιξες. Άρα... είναι αλήθεια ότι όταν αξίζει κάτι τον κόπο, αξίζουν τον κόπο οι εξαιρέσεις!

Είναι αλήθεια ότι εγώ με τη μοναξιά έχουμε κακές σχέσεις!!!

@b|a|s|n\i/a
Δε θέλω να σκεφτώ την ηλίθια μεταφορά του σουβλίσματος που άκουσα πρόσφατα σαν εκδοχή...
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι...

Καλημέρα μας!!! Καλή Πέμπτη!

tovenito είπε...

είναι αλήθεια ότι δεν είσαι ψεύτικος.
είναι ψέμα, ότι αντέχεις την μοναξιά. κανείς δεν την αντέχει.
είναι αλήθεια ότι το πρωτοτύπησες σε αυτό το μπλογκοπαίχνιδο.
είναι ψέμα, ότι με άφησε αδιάφορο αυτή η παρουσίαση του εαυτού.

υγ. και την παρασκευή να είσαι καλά, και όλες τις μέρες

SDRyche είπε...

Πραγματικά χαίρομαι που έκανες αυτό το συνδυασμό. Πολύ όμορφος. Κάτι μάθαμε για σένα.

Θα μείνω στα τελευταία λόγια σου. Ουσιατικά δεν υπάρχουν επιλογές στο πως θα γαλουχηθείς. Εξαρτάσαι από τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου. Είτε αυτό λέγεται οικογένεια είτε φίλοι είτε ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Το θέμα είναι τι θα κάνεις εσύ όταν πια θα μπορείς να σταθείς στα πόδια σου.
Καλό είναι που κλονίζονται βάσεις. Καλό είναι που γκρεμίζονται απόρθυτα φρούρια, άνθρωποι και ιδέες. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μάθει πρώτα να σκεφτόμαστε και μετά να πολεμάμε. Ό,το γκρεμίζεται μπορεί να ξαναχτιστεί. Αυτή τη φορά όπως το θέλουμε εμείς. Εκεί που πρέπει να προσέχουμε είναι τα κίνητρα..
Αλλά ξέφυγα πολύ και δε θέλω.
Καλησπέρα φίλε halia και να συνεχίσεις να είσαι καλά!

Hfaistiwnas είπε...

Τελικά μαθαίνεις πολλά από αυτό το παιχνίδι.. Κάποιες μου ταιριάζουν απόλυτα.. κάποιες άλλες όχι..
Ωραίος συνδυασμός αλήθειας ψέματος..
Οι ανθρώπινες σχέσεις κατάντησαν παιχνίδι επειδή υπάρχουν και κάποιοι που τις θεωρούν παιχνίδι για κάθε ηλικία..

ProFyLaKtiKo είπε...

πάντως οι αλήθειες σου και τα ψέμματά σου είναι πολύ γλυκά :)

mahler76 είπε...

Εγώ το 3ο το έχω ανάποδα.... καλή σου μέρα Σαλονικιέ μου.

brainwaves είπε...

@mahler76
Στο τρίτο εγώ νομίζω και τα δύο αλήθειες τα έχω...

@halias
Καλήν εσπέρα :-)
(Ε, είναι νωρίς για μένα εκόμη!!)

Είδωλο είπε...

ΕΙλικρινεια την σημερον ημερα...
χα...

φιλια ΄;)

HaLiaS είπε...

Φίλε b|a|s|n\i/a
αλήθεια είναι αυτό που αισθανόμαστε…
μα αλήθεια είναι κι αυτό που υπάρχει γύρω μας.
Ή μήπως αυτό είναι ψέμα?
Με έχουν μπερδέψει πολλές φορές οι γύρω μου.

υγ φίλη μου που σπουδασε ιστορία μας ανέφερε πριν λίγα χρόνια την άποψη καθηγητή της περί της «σούβλας» και υποπτεύομαι πως είναι αυτό που έχει ακούσει και ο brain. Την αλήθεια δυστυχώς δεν μπορώ να την αποκαλύψω εγώ τελικά.

Καρντάσι εξ αθηνών brainwaves...

Είμαι τυχερός για πολλά.
Δεν με θεωρώ άτυχο….ακόμη και τα δύσκολα που μου έτυχαν…τα πήρα ως κίνητρα να γίνω πιο δυνατός και πιο καλός ως άνθρωπος.
Τσουβάλια με ψέματα…απλώς γιατί η δική μας κοινωνία δεν σηκώνει την αλήθεια…
Όταν αξίζει κάτι τον κόπο Αξίζει πολλά περισσότερα, και εξαιρέσεις…και αγώνες…και ανατροπές.
Τα αξίζουν οι ίδιοι οι άνθρωποι… η αγάπη… η αλήθεια.
Καλή μας Τρίτη!
tovene592 γκαρντάσι σαλλονικιότικο
είναι ψέμα ότι είσαι ψεύτικος.
είναι αλήθεια, ότι δεν αντέχουμε την μοναξιά. Είναι ψέμα ότι δεν μένουμε συχνά μόνοι.
είναι αλήθεια ότι το πρωτοτύπησες κι εσύ στο δικό σου και χαίρομαι που όλοι μας το ίδιο μπλογκοπαίχνιδο μπορούμε να το ανατρέπουμε και να μην χάνει την αξία του. Που την έχει. Είναι δύσκολο να λέμε αλήθειες….
είναι αλήθεια, ότι σ ευχαριστώ.


φίλε συν-ξενύχτη SDRyche
Χαίρομαι που σ άρεσε, η πρόσκληση δική σου, δικό σου και μερίδιο όλου αυτού.
Συμφώνω στο ότι δεν υπάρχουν επιλογές στο πως θα γαλουχηθούμε. Μα ότα τελικά θα σταθούμε στα πόδια μας να μην ανατραπούν τα πάντα γύρω μας.
Δέχομαι ότι έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε. Δεν ξέρω αν το κάνουμε πρώτα. Και δεν ξέρω αν μάθαμε να πολεμάμε.
Ό,τι γκρεμίζεται το ξαναχτίζουμε αν αξίζει.
Αλλιώς προχωράμε παρακάτω.
Άλλωστε, ίσως, κάποιες φορές τελικά, η μόνη λύση για να σωθούμε από την ασφυκτική ανοικοδόμηση είναι να γκρεμίσουμε.

Καλησπέρα φίλε sdryche και καλή Τρίτη.

Φίλε Hfaistiwna
Μαθαίνουμε πολλά τελικά σε πολλά παιχνίδια...
Και στα πιο μεγάλα…αυτά της ζωής.
Χαίρομαι που σας άρεσε ο συνδυασμός.
Αχ αυτές οι ανθρώπινες σχέσεις…. Τις έχουμε καταρημάξει… και το χειρότερο από όλα είναι πως κάποιοι συνεχίζουν να παίζουν χωρίς κανόνες και όρους ακόμη κι όταν ο αντίπαλος δεν έχει καταλάβει πως μπήκε στο παιχνίδι..
Αλλά νόμιζε απλά πως…. Υπήρχε ανθρώπινη σχέση! (τι ψέμα!)

Συνταξιδιώτη ProFyLaKtiKo
Σ ευχαριστώ για το σχόλιο, χαίρομαι που σας φάνηκαν γλύκα, άλλωστε μόνο τέτοια θα μπορούσαν να είναι.
Με το αλάτι δεν τα πάω καλά…
Ούτε και με το ξύδι ιδιαίτερα. *με τη ζάχαρη κάπως καλύτερα
Και δεν έχω σκοπό στο blog Μου να αλμυρίσω ή να ξινίσω την μέρα σας….
Άλλωστε απευθύνομαι και σε γλυκούς ανθρώπους…
Μακρυά από μας τα ξινά…
Φίλε mahler76...
χμμμ…ανάποδα?
Πολλοί έρωτες και πολλά μίση…?
Υγιή σε βλέπω...
Καλή σου ξημέρωμα mahler μου!

Τι ψάχνω x-oyranoy φίλε μου... ε???
Κι όμως και αυτήν την σήμερον ημέρα κάπου, κάπως, κάποιος θα είναι ειληκρινής...
δεν με συμφέρει να μην το ελπίζω.
Δεν με συμφέρει να μην το πιστέψω…

Καλο σας βράδυ, καλή ξεκούραση
Καλή συνέχεια στην εβδομάδα σας,

brainwaves είπε...

Η ανώριμη κοινωνία περιμένει από εσένα, εμένα, από κάθε ανοιχτόμυαλο και γενναίο νέο να της αντισταθεί και να την ωριμάσει. Να την πάει μπροστά.

Μην αρκείσαι στο λίγο. Μη χτίζεις ένα μικρό σπιτάκι και λες καλά είμαστε εδώ. Κατά το γνωστό στίχο...

Τζάμπα στα λέω. Είμαι σίγουρος ότι από μόνος σου τα ξέρεις καλύτερα. Και τα κάνεις και πράξη... Εγώ έχω δρόμο ακόμη, μη νομίζεις...

Είναι η διαδικασία μέσα από την οποία ελευθερώνουμε τον εαυτό μας και πετάμε με τα φτερά που διαλέξαμε και όχι αυτά που κάποιοι μας επέβαλαν...

Καλό μας ξημέρωμα γκαρντάση!

HaLiaS είπε...

ο δρόμος μακρύς και ατέρμονος ο αγώνας...
για όλους μας.
για όσους θέλουμε.
για όσους προσπαθούμε.
για αυτούς που συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε.
την αλλαγή...που ποτέ δεν ήρθε.
τίποτα δεν έχω κάνει στην ζωή μου.
έχουμε πολλά που μας περιμένουν.
θα το πολεμήσουμε όμως....
κι όπου βγει!

SDRyche είπε...

Κι έλεγα που χάθηκε ο Θεσσαλονικιός μας.

Θα ξεκίναγα να σχολιάσω την απάντησή σου στο σχόλιό μου. Μετά είδα ότι συμφωνούμε. Και μέτα είδα το τελευταίο σου σχόλιο το οποίο είναι πραγματικά ωραίο. Θα μπορούσε να είναι μια ανάρτηση από μόνο του.

Μεσβράδιασα(με) και πάλι οπότε την καλημέρα μου φίλε halia.

Albus Genius είπε...

Να είμαστε ειλικρινείς, Σαν να λές να δαμάσουμε όλες μας τις επιθυμίες. Και οι ασύνειδοι καταναγκασμοί; Σκληρή δουλειά, αστικός καθωσπρεπισμός; Από τη μεριά μου λέω να αρχίσουμε να δίνουμε σημασία στα μικρά, στα ειλικρινή τις κάθε μέρας. Το απόλυτο θα έρθει αν ξεκινήσουμε από τα α-σήμαντα αυτά που τροποποιούν και αλλάζουν τον εαυτό μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Ας προσπαθήσουμε αυτό το ασήμαντο νάναι καλό έτσι αλλάζει ο κόσμος απ’ τα πετραδάκια καλοσύνης πολλών ανθρώπων. Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι και παιχνίδι, δεν είναι απαραίτητο να τις ντύσουμε με μανδύες σοβαρότητας. Το παιχνίδι έχει την ομορφιά της αθωότητας, τα μικρά παιδιά που δεν τα μολύναμε ακόμη, παίζουν. Αρκεί να έχει αυτό το παιχνίδι μερικά ψήγματα αθωότητας από όσα μας έχουν απομείνει. Η εξυπηρέτηση του ψέματος ενός πραγματικού γιατί υπάρχουν και τα σχετικά ψέματα , τα «κατά συνθήκην» έχει κοντά πόδια που λέει και η λαϊκή θυμοσοφία. Αλλά από την άλλη θα καταδικάζαμε τον Πλάτωνα επειδή μίλησε για την απάτη με αγαθά κίνητρα; Η προσωπικότητά μας είναι μια σύνθεση,γκρεμίσματα και οικοδομές σε κάθε μας βήμα σε κάθε διαδρομή της εξέλιξης. Μην βλέπεις μόνο γκρεμισμένους ανθρώπους να βλέπεις και την οδύνη της πτώσης και να κριτικάρεις το σφάλμα όχι τον άνθρωπο τον άνθρωπο να τον αγαπάς ,αυτή είναι η δικιά μου άποψη.

Η μουσική που ακούγεται στο blog σου για τα δικά μου μέτρα είναι εξαιρετική και με πολλή ευαισθησία, αξίζει να την ακούς .

HaLiaS είπε...

χαίρομαι που σας άρεσε η μουσική.
κάναμε τις ανθρώπινες σχέσεις παιχνίδι ...μεγάλων, αν ήταν παιδιάστικο δεν θα με πείραζε.
τζόγος, ρουλέτα, πίσω από όλα το συμφέρον μας και μόνο.
κι εκεί έρχονται τα ψέματα, απλώς για να δείξουμε έναν εαυτό αρεστό στους άλλους, αλλά όχι τον εαυτό μου,
είναι πολλά που δεν καταλαβαίνω στους ανθρώπους, ένα από αυτά το ότι μας αρέσει να στηρίζουμε τις ζωές μας στο ψέμα, όχι απλώς το αθώο ψέμα...
συμφωνώ στο οτι θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από τα μικρά και καθημερινά...
συμφωνώ στο ότι αυτά μας αλλάζουν...

Καλήν Εσπέραν από μια αρκετά ζεστή για την εποχή Θεσσαλόνικη

brainwaves είπε...

@albus genius

Ο άνθρωπος προς Θεού αν τίθεται στο απυρόβλητο...

Ο άνθρωπος πρέπει να δέχεται κριτική και οι πράξεις του επίσης.

Ο άνθρωπος χαρακτηρίζεται από τις πράξεις του...

Θα μου πεις... "μην κρίνεις για να μην κριθείς".

Θέλω και εσωτερική διεργασία για να καταλήξω σε ασφαλή συμπεράσματα.

Με μια πρώτη προσέγγιση θα έκρινα και θα εξέθετα εαυτόν προς κριτική. Όμως, όχι την άσκοπη. Όχι αυτήν που γίνεται απλώς για να γεμίσουμε τις σελίδες της tabloid. Αυτή που θα μας πάει δυο βήματα τη φορά μπροστά... Που θα μας κάνει καλύτερους.

Περιμένω τις σκέψεις...



@halias

Σ' ευχαριστώ για το σύνδεσμο, για το avatar, για όλα!

Καλό μας απόγευμα!!!

Ζω...

Ζω...
Θεσσαλονίκη (photo by Tovene592)