Με την δύναμη της Ελλάδας....

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

Άγνωστος Προορισμός....

01.
τετάρτη πρωί.

φορτώνω τα πράγματα στο αυτοκίνητο και ξεκινώ το ταξίδι.

μόνος, όπως πάντα.

ανοίγω το ραδιόφωνο να παίζει.

έχω έτοιμα και τα cd, να με συντροφέυσουν όταν χάσω τους σταθμούς.

ο προορισμός άγνωστος.

μέχρι να κουραστώ θα οδηγώ.

μετά έχει ο θεός.

πρώτη στάση μετά από κανα τρίωρο.

στο καφενείο ενός χωριού, έξω από την μεγάλη πόλη.

ελληνικός καφές, φτιαγμένος απ'τον κυρ Θανάση.

μερακλίδικος και βαρύς.

οτι πρέπει για τη συνέχεια.

η διαδρομή φαντάζει δύσκολη.

μα ήμουν γελασμένος.

είναι πανέμορφη και κρύβει εκπληκτικές εναλλαγές.

μετά την πολύβουη πολιτεία, όπου αντίκρυσα βιαστικούς και ανέκφραστους ανθρώπους να τρέχουν για να πρόλαβουν τον χρόνο, ξεκίνησα τον ανηφορικό δρόμο για το βουνό.

δεύτερη στάση αργά το μεσημέρι, στην ταβέρνα της κυρα Λίνας, λίγο πριν τη ράχη.

ετοίμασε κάτι πρόχειρο για να φιλέψει τον ταξιώτη.

μα τόσο νόστιμο το φαγητό της, χορταστικό και γνήσιο.

δεν πρόλαβα να ρωτήσω που θα μπορούσα να διανυκτερεύσω, και κανόνισε να με φιλοξενήσουν τα παιδιά της, στο πάνω χωριό, σχεδόν 4 ώρες δρόμος μέσα στο βουνό.

η οδήγηση μετά το φαγητό είναι κάτιτις πιο δύσκολη, κι ο ήλιος είχε άρχισει να πέφτει πίσω από τα βουνά.

μα έπρεπε να αντέξω.

είχα στήριγμα τις εικόνες της παρθένας φύσης που μ αγκάλιαζε.

μετά από σχεδόν τέσσερις ώρες οδήγησης μέσα στο παραδεισένιο ελατοδάσος, καμιά δεκαριά σπίτια ξεπρόβαλαν μπροστά μου.

παράθυρα, πόρτες, παντού κλειστά.

ίχνος ζωής δεν φαινόταν να υπάρχει στο χωριό.

σ ένα από τα σπίτια φαινόταν φως.

και καπνός να χορεύει από την καμινάδα.

σταμάτησα το αυτονίκητο.

μόλις έκανα να βγω άνοιξε η πόρτα από το σπίτι.

τα παιδιά της κυρα Λίνας με υποδέχτηκαν σαν να ήμουν αδερφός τους.

μου ετοίμασαν κάτι ζεστό να πιω.

είχαν το τζάκι αναμένο εδώ και ώρα και το σπίτι είχε ζεστάνει για τα καλά.

δεν ήξερα αν ονειρευόμουν ή ζούσα μια ακατανόητη πραγματικότητα.

κουβεντιάσαμε για κανά μισάωρο.

ο Γιώργος, ο πιο μεγάλος, είχε επιστρέψει από το εξωτερικό όπου σπούδαζε πριν 2 μήνες.

ακόμη δεν είχε αποφασίσει αν θα μείνει μόνιμα ή θα ξαναφύγει.

ο Μανώλης ο μεσαίος, τέλειωσε πέρυσι το σχολείο, και τώρα είχε αναλάβει να φτιάξει το παλιό σπίτι και να το μετατρέψει σε ξενώνα.

η Μαρία, η πιο μικρή, πήγαινε ακόμη σχολείο και τα σαββατοκύριακα βοηθούσε την μητέρα της στη ταβέρνα.

η κούραση και η πίεση όλης της ημέρας είχε αρχίσει να επιδρά,

το κατάλαβαν και ετοίμασαν για ύπνο.

τα φώτα σβήσανε.

ξαπλώνοντας και κοιτώντας από το παράθυρο έξω, προσπαθούσα να καταλάβω τι ακριβώς συνέβαινε.

πως και γιατί έφτασα εκεί....






υπάρχει τελικά για όλα μια εξήγηση;
ξεκίνησα να γράφω αυτό το κείμενο έχοντας άλλα στο μυαλό μου,
κατέληξα εδώ
δεν ξέρω την συνέχεια....
ψάχνω έναν λόγο για τον οποίο το έγραψα.
αν μπορούσα να το μετατρέψω σε "παιχνίδι" θα προσκαλούσα όποιον θέλει να δώσει μια συνέχεια.
αν μπορούσα να το μετατρέψω σε κάτι άλλο...(?) θα ήθελα τις προτάσεις σας.
ή και χρόνο για να σκεφτώ.

Καλό Ξημέρωμα.
Καλό ΣαββατοΚύριακο σε όλους σας

21 σχόλια:

Είδωλο είπε...

Take me with u.

b|a|s|n\i/a είπε...

για αλλού ξεκινάμε. αλλού πορευόμαστε. αλλού καταλήγουμε. υπάρχει προορισμός; ή απλά είναι όλα ένα ταξίδι; σαν να είναι το ίδιο το ταξίδι ο προορισμός...

Hfaistiwnas είπε...

Δεν λένε ότι τα καλύτερα είναι τα απρόοπτα; Και ειδικά όταν γνωρίζεις κάτι το οποίο σου φαίνεται μακρινό και ανύπαρκτο..
Ωραία θα πέρασες.. και ο λόγος που έγραψες μπορεί να είναι η μεταφορά σου σε άλλη εποχή και περιβάλλον!
Αν έχει και συνέχεια να μας την δώσεις.. εμείς ίσως κάνουμε λάθος..

Καλό ΣΚ επίσης!!!

tovenito είπε...

μήπως είναι ένα ταξίδι επιστροφής στη μνήμη; τη δική σου; έτσι το εξέλαβα εγώ. μπορεί να κάνω και λάθος.

υγ. πάντα άγνωστος είναι ο προορισμός. ευτυχώς δηλαδή

mahler76 είπε...

μπορούν αλήθεια στην Ελλάδα να γίνονται ακόμα τέτοιες διαδρομές?

HaLiaS είπε...

συνταξιδιώτη x-oyranoy
πάντα ευπρόσδεκτη η καλή παρέα
ένα σάλτο και το ταξίδι συνεχίζει
take me with u 2

φίλε b|a|s|n\i/a.
πόσο δίκαιο έχεις.
πάντα έτσι γίνεται.
δεν υπάρχει προορισμός.
όλα είναι ένα ταξίδι.
η ίδια η ζωή μας.
κι αυτό είναι κι ο προορισμός.

φίλε Ευρυτάνα Hfaistiwna.
τα καλύτερα είναι πράγματι τα απρόοπτα, αλλωστε είμαι θιασώτης των απρόοπτων.
δεν πιστεύω πως θα κάνετε λάθος.
άλλωστε το ταξίδι όλων μας κοινό είναι, οι στάσεις διαφέρουν.
κι εσύ είσαι συνηθισμένος από τις ωραίες εικόνες.
ο λόγος που έγραψα είναι ακόμη αντικείμενο προς μελέτη.

γκαρντάσι tovene592
μάλλον δεν απέχεις πολύ από την πραγματικότητα.
ένα ταξίδι στη ζωή,
επιστροφή στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον,
ένα ταξίδι στο όνειρο,
η μήπως ένα όνειρο;
κοιτώντας πίσω οι διαδρομές μας είναι κάπως έτσι...
υ.γ.: χάρηκα που σε διάβασα, εύχομαι να είσαι και να περνάς καλά(νοιώθω πως έτσι είναι)
το τραγούδι που παίζει ακόμη στο εξομολογητηρίο σου είναι από τις καλύτερες συντροφιές τις τελευταίες μέρες.
το άκουσα και στο ραδιόφωνο την περασμένη εβδομάδα.
μάλλον κάποιος παραγωγός σε διαβάζει...:-)

φίλε mahler76
το πιστεύω πως όσο υπάρχουμε και το θέλουμε μπορούν.
ίσως όχι μόνο στην ελλάδα.
το ταξίδι ίσως να μην το επιλέγουμε μόνοι μας, μα τις διαδρομές ναι.
και αν έχουμε ανοιχτές τις καρδιές μας και καλή διάθεση όλα γίνονται...
σε προσκαλώ να με δοκιμάσουμε στην επόμενη διαδρομή σου.:-)

σας ευχαριστώ για τα μηνύματα σας.
καλό ξημέρωμα.
να έχετε μια όμορφη ταξιδιάρικη κυριακή.

SDRyche είπε...

Να 'ξερες μόνο πόσες Αυγουστιάτικες αναμνήσεις μου ξυπνάς. Νομίζω ότι καταλαβαίνεις.
Κανείς δεν ξέρει τη συνέχεια. Συνέχισε κι όπου σε βγάλουν οι διαδρομές της σκέψης σου.. κι όχι μόνο.
Να 'σαι καλά.

brainwaves είπε...

...τελικά με τα πολλά αποκοιμήθηκα!

Δε θυμάμαι συχνά τα όνειρά μου...

Κι όμως... όσα είδα εκείνο το βράδυ τα έχω στις μνήμες του μυαλού μου όπως μια αγαπημένη ταινία.

Τόσο έντονα όσα ονειρεύτηκα, που κι αν η επιστήμη θα έρθει να με διαψεύσει, θυμάμαι χρώματα... πολλά χρώματα...

Με κυρίαρχο το κόκκινο. Και σταγόνες από μαύρο.

Τόσο θετικά τα ωραία αναπάντεχα...

Ήμουν λέει σ' ένα λιβάδι... Απόγευμα... Και έτρεχα μόνος. Ήθελα να ανακαλύψω κάθε εκατοστό του. Ήμουν μικρός, πιτσιρίκος.

Σιγά σιγά και απροσδιόριστα, κι άλλα παιδάκια ήρθαν στο πλάνο μου. Κοριτσάκια και αγοράκια τρέχαμε ολα μαζί σα να παίζουμε κυνηγητό. Με τα παιδικά χαμόγελά μας καρφωμένα στα πρόσωπα...

Το λιβάδι έγινε δάσος. Με αραιά δέντρα. Και ξαφνικά, ένα ποτάμι.

Πέτρες και ξερά φύλλα παράπλευρα.

Μάλλον θα ήταν φθινόπωρο. Ή άνοιξη.

Μια μπάλα... Μεγάλη... Πιο μεγάλη απ' όσο χωρούσε η παιδική αγκαλιά μας.

Ξεφνικά κάνουμε κύκλο και παίζουμε... Πετάμε την μπάλα ο ένας στον άλλον και γελάμε σπασμωδικά σα να μην υπάρχει ενημερότητα για κανένα πρόβλημα, καμιά έγνοια...

Είμαστε μόνοι με τις ευτυχίες μας...

Πριν σουρουπώσει καλά καλά οι πρώτες αχτίδες του ήλιου πέρασαν μέσα από τα μισάνοιχτα πατζούρια και μου έφεραν πρόωρα την αυγή...

Ο ύπνος ήταν λίγος σε ώρες μα χορταστικός σε συναίσθημα, εικόνες, χρώματα...

Σηκώθηκα... τεντώθηκα... πλύθηκα στο μπάνιο που υπήρχε δίπλα στο υπνοδωμάτιο που μου είχαν δώσει και πήγα να βρω τους καινούριους φίλους μου...

...to be continued!

uberbastard είπε...

κι η μουσικη που εβαλες ενα ταξιδι ειναι μαζι με τις εικονες σου και τις λεξεις σου...

Dr_MAD είπε...

ΤΕΛΕΙΟ

κι αν θες συνταξιδιώτη ή οδηγό απλά ειδοποίησε. είμαι μεσα λεμε

μεχρι 24/10 Σαλόνικα

το κανουμε?

PS. Αιθουσα του Θρόνου, Το Αστέρι κι η Ευχή, ΕΥανθία Ρεμπούτσικα... ΟΛΑ τα ευρώ γαμώ τις συγκινήσεις μου γαμώ

HaLiaS είπε...

φίλε SDRyche
η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω, μα ειλικρινά νομίζω πως καταλαβαίνω :-) -ή μάλλον είμαι σίγουρος-
Κανείς μας δεν ξέρει τη συνέχεια για τίποτα, είναι τόσο απρόβλεπτη η ζωή κι αυτό είναι που κάνει τόσο γλυκόπικρη τη γεύση της.
Ας Συνέχισουμε, κι εγώ, κι εσύ, κι όλοι μας.
Να μαστε μόνο καλά...

brainwaves έσενα -επιτρέψτε μου- να σε ανακηρύξω επίτιμο σαλλονικό-γκαρντάσι εκ πρωτεύουσας.
συνέχισε να ονείρευσαι, να χρωματίζεις, να χαμογελάς, να ταξιδεύεις, να μας ταξιδεύεις.

uberbastard καλωσόρισες...
χαίρομαι που σ'άρεσε η μουσική, θεώρω πως η δύναμη της είναι τόσο μεγάλη που και μια άσπρη σελίδα αν είχαμε μπροστά μας ή αν κλείναμε τα μάτυα το ταξιδι πάλι θα το κάναμε.
είναι πραγματικά ανάγκη μας να δίνουμε αξία στα απλά μα τόσο όμορφα.

συμπολίτη (μέχρι της 24:-)) MAD...
αν θες κι εσύ Συνταξιδιώτη στην τρέλλα απλά ειμαι εδώ -εγώ και μετά τις 24.
κάθε ταξίδι είναι πιο όμορφο με παρέα -αν κι έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα και μόνος μου-
θα χαρώ, άλλωστε τα ξαφνικά και απρόοπτα ταξίδια πάντα αξίζουν.
χαίρομαι που σ'άρεσε κι εσένα η μουσική επιλογή.
-δεν ήθελα να σας συγκινήσω, απλά να ταξιδέψουμε-

σας ευχαριστώ όλους.
καλό σας βράδυ από μια Θεσσαλονίκη αγκαλιασμένη από μια γλυκιά φθινοπωρινή νύχτα.

tovenito είπε...

στον ερωτικό το άκουσες;
εγώ εκεί το άκουσα μερικές μέρες μετά αφού σταμάτησα και έπαθα σοκ!!

HaLiaS είπε...

τελικά σε διαβάζουν περισσότεροι από ένας:)
εγώ το άκουσα στον imagine, στην εκπομπή του Στάθη Παναγιωτόπουλου.
σε θυμήθηκα.
με συγκίνησε μα και χάρηκα όταν το άκουσα.
Καλό σου βράδυ γκαρντάσι.

brainwaves είπε...

Σας επιτρέπω και αποδέχομαι με χαρά τον τίτλο τιμής :-)

Dr_MAD είπε...

επόμενο σουκου

στοχος λουτρα Ποζλαρ και ακομα ψηλοτερα

μην κανονισεις τπτ, ένα σακίδιο ώμου επιτρέπεται μονο

HaLiaS είπε...

επίτιμο γκαρντάσι brain και δική μου η χαρά.
τρελλό_γκαρντάσι mad δεκτός ο όρος, δεκτός κι ο προορισμός.

brainwaves είπε...

Δεν μπορώ να μη σχολιάσω το track της διασύνδεσης...

Γιατί η διάδραση έχει και συγκινήσεις...

Και ξέρεις να την υποστηρίζεις καλά...

Νά 'σαι πάντα καλά. Και πάντα έτσι. Ίδιος.

Όνειρα όμορφα!

HaLiaS είπε...

γκαρντάσι brain σ ευχαριστώ.
να το κρατήσεις πάντα μέσα σου το track, να σιγοπαίζει όταν το χεις ανάγκη.
κι εκεί βόρεια να θυμάσαι πως οτι αξίζει υπάρχει πάντα μέσα μας, είτε είναι δίπλα είτε χιλιόμετρα μακρυά.
η διάδραση έχει και συγκινήσεις, αλλά μόνο όσο εμείς παραμένουμε άνθρωποι.
Να χαμογελάς πάντα.
Να' μαστε καλά.
Ιδιοι.
(τουλάχιστον εγώ αφού δεν άλλαξα ακόμη δεν πρόκειται)
Καλήν Εσπέρα.
Καλό ξημέρωμα Παρασκευής.

brainwaves είπε...

...και ξανακούγοντας το αστέρι και την ευχή κατάλαβα επιτέλους ποιο τραγούδι είναι! Το έχουμε ακούσει και απο Κότσιρα με λόγια... και από άλλες φωνές... σωστά;

Την απόσταση σίγουρα δεν την κάνουν τα χιλιόμετρα...

Κι εγώ ίδιος θα μείνω Σαλλλονικιέ μου!

Καλή μας Παρασκευή!!

HaLiaS είπε...

δεν έχεις άδικο γκαρντάσι.
...στο τσιγάρο που κρατώ...στον ένα μου θεό...να μην δώσει να ξημερωθώ...
στο κορμι αυτό το αγγελικό...στο στόμα που φιλώ....έτσι μια ζωή θα σ'αγαπώ.

http://www.youtube.com/watch?v=86GNMokOup8&feature=related

καλό μας Σάββατο πλέον.
καλο ξημέρωμα.

brainwaves είπε...

...αυτό κι αν έχει σμαδέψει στιγμές μου...

Ζω...

Ζω...
Θεσσαλονίκη (photo by Tovene592)