Με την δύναμη της Ελλάδας....

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008

Οι δικές μου νύχτες...




Νύχτα γεννήθηκα.
το πρώτο φώς που αντίκρυσα δεν ήταν αυτό του ήλιου.
τις νύχτες μεγάλωνα, ωρίμαζα.
επέλεγα να διαβάζω μετά το ηλιοβασίλεμα.
τότε ένοιωθα πως έβρισκα την ησυχία μου.
τη μέρα νόμιζα πως κάτι με πνίγει, δεν μπορούσα να ανοίξω βιβλίο.
Νύχτα για το σχολείο, μόνος, ξημέρωνε, κι εγώ χαμένος στις σκέψεις και τα όνειρα τα εφηβικά.
Νύχτα αργότερα και για τη σχολή.
σε κάθε εξεταστική.
αρκετές φορές και με παρέα, διάβασμα συνεργασίας.
συνδυασμός σίγουρος για την επιτυχία.
Νύχτα έκανα το πρώτο τσιγάρο.
κρυμμένοι στο παλιό κτίριο του σχολείου.
μια παρέα πιτσιρίκια.
δοκιμή, έτσι γιατί θέλαμε να νοιώσουμε μεγάλοι, να χαρούμε με τη ζαλάδα της πρώτης τζούρας.
Με τα ξενύχτια γνώριζα τον εαυτό μου, τους άλλους, γνώρισα την φιλία, συνάντησα τη μοναξιά.
Νύχτα τα πρώτα μεθύσια.
παρέα με φίλους καλούς.
ατέλειωτες κουβέντες. ταξίδια νεανικά. σε μέρη μακρινά, αλλιώτικα.
σε ένα μέλλον διαφορετικό,
ζωγραφισμένο στα πιο έντονα χρώματα, αγκαλιά με τις πιο αγαπημένες μελωδίες.
και ήρωες εμάς.
Νύχτα ανδρώθηκα.
Ξημέρωμα επιχείρησα να γνωρίσω τον έρωτα.
το πρώτο φιλί.
η πρώτη αγκαλιά.
Νύχτες πόνεσα, έκλαψα, αρρώστησα, γιατρεύτηκα.
Αγάπησα.
φιλοσόφησα.
τη ζωή. της ημέρας.
την φανερή, των άλλων. αυτή που ήθελαν. να βλέπουν. ντεμέκ ζωή.
Στα σκοτάδια της νύχτας κρύφτηκα.
Τόλμησα, πήρα ρίσκα, χάρηκα, βιάστηκα, μετάνοιωσα, ερωτεύτηκα. ντεμέκ έρωτες.
Άγγιξα, γεύτηκα, ήπια.
το νέκταρ των θεών...ή μήπως των ανθρώπων το πιο πικρό φαρμάκι;
Οι δικές μου οι νύχτες.
Μαύρες. Άγνωστες. Λευκές. Ψεύτικες. Πολύχρωμες. Αληθινές.
Μελωδικές. Σιωπηλές.
Κλείνω τα μάτια.
Δεν θέλω να κοιμηθώ.
Ώρες κοιτώ το ταβάνι.
μα τι λέω; ουτέ αυτό φαίνεται...
το απόλυτο κενό.
Λες και το ξέρω.
Νύχτα θα φύγω...



14 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Θεός αν είναι..
Τι ωραίο τραγούδι και το άλλο βέβαια..
Αυτές οι νύχτες... μας έμαθαν πολλά..

HaLiaS είπε...

μας έμαθαν...μας έδωσαν...και μας πήραν πολλά, Hfaistiwnako.
χαίρομαι που σ άρεσαν οι μουσικές επιλογές.
καλό ξημέρωμα...

Σταλαγματιά είπε...

Ο ουρανός ανάβει τα φώτα
τίποτα πια δεν θα 'ναι όπως πρώτα
Ξημέρωσε πάλι

Ξυπνάω στο φως τα μάτια ανοίγω για λίγο νεκρός χαμένος για λίγο
Ξημέρωσε πάλι

Κι έχεις χαθεί μαζί με τον ύπνο μαζί με του ονείρου τον πολύχρωμο κύκνο
Μην ξημερώνεις ουρανέ

Άδεια η ψυχή μου το δωμάτιο άδειο κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
Το λυγμό της να λέει όνειρο ήτανε, όνειρο ήτανε

Θα ξαναρθείς μόλις νυχτώσει
και τ' όνειρο πάλι την αλήθεια θα σώσει
Θα 'μαι κοντά σου...

Μην ξημερώνεις ουρανέ..

HaLiaS είπε...

μην ξημερώνεις...
anastasia φοβερό τραγούδι.
το μοιράστηκες μαζί μας στιχουργικά, νομίζω πως θα το μοιραστούμε σε λίγο και μουσικά.
σ ευχαριστώ.
καλό ξημέρωμα...αναπόφεκτα.

Όνειρο ήτανε...
όμορφο όνειρο.

tovenito είπε...

γνωρίζεις ότι είμαστε συνάδελφοι στο παρόν θέμα. είναι με θρέφει και με πληγώνει ταυτόχρονα. την αγαπώ και τη μισώ. είναι περίεργη σχέση. και επειδή είμαι και ιταλοτραφής νότε μπαστάρντα
http://www.youtube.com/watch?v=MiyGz_-T3AA

HaLiaS είπε...

το γνωρίζω τοβενίτο.
ήταν η ανάρτηση που χρωστούσα από τις προάλλες, μετά τη δική σου μπάσταρδη νύχτα...
σ ευχαριστώ για την Μουσική επιλογή.
άν και δεν γνωρίζω σχεδόν καθόλου ιταλικά χαίρομαι να τα ακούω:)
γκράτσιε αμίκο.
buon giorno.

b|a|s|n\i/a είπε...

μετά την νύχτα η μέρα. ή η νύχτα μετά την μέρα; ή η μέρα πριν την νύχτα; κύκλος. και διαδρομές. στις νύχτες. στις μέρες. στα φώτα. στις σκιές. βάλε αστεράκια στο ταβάνι. και εικόνες. να ταξιδεύεις. όταν ανοίγεις τα μάτια.

tovenito είπε...

έχω και αυτό που είναι πολύ πολύ καλύτερο
http://www.youtube.com/watch?v=ys6lKzI2i0o

brainwaves είπε...

Καρντάση μου...

Όλη η ζωή μου θυμάμαι να κυλάει νύχτα... Με λίγες καταναγκαστικές εξαιρέσεις. Δουλειά. Σχολείο. Τέτοια.

Η προτίμηση είναι στη νύχτα.

Τοβενίτο τι όμορφο τραγουδάκι;

Καρντάση, Θεός αν είναι... Από τη μοναδική μας.

Ζεστές και ατέλειωτες νύχτες... μας εύχομαι... πολλές.

Καλό ξημέρωμα :-)

Είδωλο είπε...

H νυχτα ειναι μια ξελογιαστρα
η νυχτα ειναι πλανευτρα
η νυχτα ξεχνα ευκολα
τη νυχτα δεν βλεπεις καθαρα
τη νυχτα δεν φαινονται τα ψεγαδια
η νυχτα ειναι ο χειροτερος συμβουλος
τη νυχτα γινονται τα απαγορευμενα

οποιος ερχεται νυχτα φευγει και νυχτα

HaLiaS είπε...

φίλε basnia αυτές οι κυκλωτικές διαδρομές η ίδια μας η ζωή.
την κάνουν τόσο όμορφη, είτε είναι ντυμένη στο φως της μέρας, με όλα εκείνα τα χρώματα που μας προσφέρει, είτε στο σκοτάδι της νύχτας, με τα συναισθήματα που το συνοδεύουν.
υπάρχουν στιγμές που ονειρεύομαι.
που ταξιδεύω.
που βλέπω εικόνες.
που ακούω μουσικές.
που δακρύζω, ευχαριστώντας για όσα ζω.
και άλλες,λιγότερες, αλλά έντονες κι αυτές, που δεν βλέπω τίποτα.
δεν ακούω τίποτα.
σκοτάδι.
δακρύζω. για όλα τα γιατί...

μα όχι.
τώρα χαμογελώ.
είναι όμορφη μέρα. αν και κακόκαιρη.

τοβενίτο, ελπίζω να μην παρεξηγήσεις, αλλά εντελώς αυθόρμητα, όσο άκουγα το τραγούδι, ήταν στιγμές που ένοιωθα πως άκουγα εσένα να μιλάς, με μια φωνή που δεν την ξέρω, αλλά είμαι σίγουρος πως ήταν η δική σου.
υπέροχο τραγούδι, εκπληκτικός στίχος. τόσο αληθινός και τόσο ισχυρός.
θέε μου τι ψέμα...
νύχτα είναι θα περάσει...

γκαρντασάκο στην προηγούμενη ζωή πρέπει να ήμουν νυχτοπούλι, και νομίζω πως σας είχα γνωρίσει, όλους σας, στην νυχτοπουλομπλογκογειτονιά.:)
η ζωή μου μοιράζεται μεταξύ μέρας και νύχτας. μα κάποιες φορές λες και είναι δυο ζωές.
θεός αν είναι...
μοναδική ερμηνεία της χαρούλας μας.
-αν και ποιος είμαι εγώ να κριτικάρω-
νύχτες ζεστές, λόγω του ζεστού χαμόγελου και της ψυχής.
νύχτες ατέλειωτες, λόγω του σουηδικού χειμώνα.
τα δι'υμάς και σε όλους μας.
να περνάμε καλά.

χ-ουρανάνο αυτές οι νύχτες...τα έχουν όλα. τα πάντα και το τίποτα.
μα είναι κι αυτές μέρος της ζωής μας.
η νύχτα δεν ξέρω αν ξεχνά, οι άνθρωποι παντώς ξεχνάμε σίγουρα εύκολα.
τη νύχτα δεν βλέπουμε καθαρά, μα την νύχτα κάποιες φορές ίσως να βλέπουμε πραγματικά με τα μάτυα της ψυχής.
τη μέρα βλέπουμε καθαρά...με τα μάτυα του μυαλού.
η νύχτα μπορεί να μην είναι κι ο καλύτερος σύμβουλος, μα χειρότερος είναι ο κακός μας εαυτός.
η νύχτα βοηθά τα απαγορευμένα, τα κρύβει στα σκοτάδια της.
κι εγώ γι αυτό θα φύγω νύχτα.
και γιατί ήρθα νύχτα.
αλλά και για να μην φανούν τα ψεγάδια...

"Οι φίλοι μου όλοι εδώ και χρόνια
ζευγάρια γίναν φτιάξαν σπίτια
μονάχα εμένα χάσκει ακόμα
χωρίς μια στέγη ετούτη η αλήθεια"

"θεέ μου τι ψέμα...
νύχτα είναι θα περάσει..."

σας ευχαριστώ όλους.
τα ταξίδια μας δεν τελειώνουν ποτέ.
καλή μας ήμερα.Καλό σουΚου.

uberbastard είπε...

http://uk.youtube.com/watch?v=aKh9PHt5bYQ&feature=related

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Οι δικές μου οι νύχτες.
Μαύρες. Άγνωστες. Λευκές. Ψεύτικες. Πολύχρωμες.
ΑΛΗΘΙΝΕΣ"

Συγκλονιστική κατάθεση ψυχής η ανάρτησή σου
Καλή σου και όμορφη μέρα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

HaLiaS είπε...

uberbastard σ ευχαριστώ για την μουσική νύχτα της αφροδίτης μάνου...
μα είναι ακριβώς οι νύχτες μας.
πολύ όμορφο τραγούδι.

η νύχτα ξέρει...
η νύχτα κάνει τα πάντα τελικά...
...κι αναλαμβάνει την ευθύνη.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ σ ευχαριστώ.
καλό ξημέρωμα, καλή πέμπτη σε όλους.

Ζω...

Ζω...
Θεσσαλονίκη (photo by Tovene592)